REKRUTUJEMY!

Poszukujemy osoby do stałej, dłuższej współpracy w zakresie prac administracyjno-biurowych.

O NAS

Fundacja Prodeste, została założona w 2008 roku, działa na rzecz budowania przyjaznej przestrzeni dla osób w spektrum autyzmu oraz ich bliskich. Nasza siedziba – Centrum Wspierania Neuroróżnorodności Soteria we Wrocławiu – to miejsce współpracy i budowania relacji. Naszą misją jest wsparcie, edukacja i rozwój świadomości społecznej w zakresie neuroróżnorodności. Wierzymy, że każdy człowiek, niezależnie od ścieżki rozwojowej i stanu zdrowia, zasługuje na zrozumienie i szacunek.

Fundacja Prodeste to miejsce, w którym neuroróżnorodność jest wartością, a współpraca pozwala na wspólne osiąganie celów. Oferujemy możliwość rozwoju zawodowego i osobistego, dostęp do szkoleń, prywatną opiekę medyczną oraz wsparcie otwartego i zróżnicowanego zespołu z całej Polski!

Wynagrodzenie

2000-4000 zł na rękę

}

Wymiar pracy

max. 20 godz./tyg.
lub 1/2 etatu

rodzaj umowy

3 miesiące – umowa zlecenie, po tym czasie możliwość przejścia na umowę o pracę

O OFERCIE

Poszukujemy osoby do stałej, dłuższej współpracy w zakresie prac administracyjno-biurowych. Kluczowe będą sumienność, dokładność i spostrzegawczość. Idealny kandydat nie powinien obawiać się zgłaszania błędów i nieprawidłowości, a także proaktywnie dążyć do ich rozwiązania. W ramach obowiązków niezbędna będzie również komunikacja z placówkami oświatowymi oraz z innymi firmami. Cenimy inicjatywę oraz pomysły na usprawnienie procesów, w tym ich automatyzację i optymalizację.

Obowiązki

  • Wystawianie faktur za bieżące usługi w programie Taxxo (konsultacje, zajęcia, pobyty stacjonarne, wyjazdy turystyczne) według kalendarza usług medycznych Medchart, wewnętrznego kalendarza firmy oraz ewidencji umów turystycznych
  • Nadzorowanie płatności za usługi
  • Nadzorowanie poprawności i aktualności danych w kalendarzu medycznym
  • Wysyłka zamówień oraz dokumentów dla klientów
  • Kontrolowanie stanów magazynowych oferowanych produktów, sporadycznie uzupełnienie ich z zewnętrznego magazynu
  • Komunikacja z klientem – mailowa, SMSowa oraz telefoniczna
  • Koordynacja oraz dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów w organizacji
  • Ścisła współpraca z zespołem liderskim oraz rejestracją 
  • Współpraca i komunikacja z całym zespołem Fundacji
  • Monitorowanie i utrzymanie porządku w przestrzeni biurowej, kontrolowanie zaopatrzenia biurowego i stanu urządzeń biurowych oraz zgłaszanie braków i nieprawidłowości
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • Dodatkowe zadania administracyjno-biurowe

wymagania

Sumienność, zaangażowanie, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją


Wysoka sprawność językowa i kultura osobista (doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem)


Komunikatywna znajomość języka angielskiego


Biegłość w obsłudze komputera i urządzeń biurowych


Doświadczenie w pracy związanej z wystawianiem faktur


Znajomość programów biurowych Google (Google Docs, Sheets, Forms)


Dyspozycyjność stacjonarna w stałych godzinach w tygodniu (godziny pracy są do ustalenia)

Dodatkowym atutem będzie:

Znajomość systemów księgowych


Znajomość systemów: Bitrix24, Medchart, Taxxo, Furgonetka


Prawo jazdy kat. B


Poprzednia praca w firmie o podobnym profilu działalności

 

 CO OFERUJEMY?

W okresie próbnym – trzech miesięcy – oferujemy umowę zlecenie, również ze względu na możliwie zmienny zakres pracy, z powodu szkoleń związanych ze stopniowym wdrażaniem się na nowe stanowisko i zapoznawaniem się z działalnością Fundacji.

Po tym czasie jest możliwość przejścia na umowę o pracę w wymiarze 1/2 etatu.

Wsparcie

Wdrożenie od podstaw do stanowiska pracy oraz w działalność Fundacji a także stała pomoc w dalszej pracy

Przyjazne środowisko pracy

Będziesz pracować w otwartym, zróżnicowanym zespole. Zapewniamy osobne stanowisko w niewielkim biurze oraz dostęp do w pełni wyposażonego zaplecza kuchennego.

Praca hybrydowa

Oferujemy wyposażone stanowisko pracy stacjonarnej oraz możliwość pracy hybrydowej w ustalonym zakresie (na sprzęcie prywatnym!).

Możliwość szybkiego rozwoju

Jesteśmy otwarci na możliwość rozszerzenia umowy i zakresu pracy a także na angażowanie się w inne obszary działalności Fundacji.

BENEFITY

Szkolenia firmowe

Będziesz mieć możliwość uczestniczenia w firmowych szkoleniach (online oraz stacjonarnych), również tych o charakterze medycznym, pedagogicznym i psychologicznym niedostępnych dla osób spoza zespołu

DOFINANSOWANIA DO SZKOLEŃ

Oferujemy możliwość dofinansowania wybranych szkoleń zewnętrznych, służących samorozwoju oraz zwiększaniu kompetencji naszych pracowników

Dostęp do materiałów i wydarzeń fundacji

Naszym pracownikom nieodpłatnie udostępniamy materiały wydawane przez Fundację. Ponadto umożliwiamy uczestniczenie w organizowanych wydarzeniach o charakterze psychoedukacyjnym oraz integracyjnym.

Prywatne ubezpieczenie oraz Opieka medyczna

Po okresie próbnym, oferujemy możliwość dołączenia do prywatnego ubezpieczenia na życie oraz abonamentu Luxmed

Interesuje cię ta oferta?

Skontaktuj się z nami!

Prosimy o kontakt mailowy pod adresem: w.lawicka@prodeste.pl oraz dołączenie CV do wiadomości z aplikacją.

Koszyk0
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakupy
0