Sklep
ZMIANA TERMINU – 12.12.2024 Pedagogika oparta o współczucie – ewolucja pedagogiki empatycznej
125,00 zł
Pedagogika oparta o współczucie.
Spotkanie służy przekazaniu wiedzy na temat pedagogiki opartej o współczucie, jako kontynuacji pedagogiki empatycznej oraz wypracowaniu umiejętności stosowania współczujących i zrównoważonych praktyk pedagogicznych, które wspierają dobrostan dorosłych i dzieci. Jest przeznaczone dla wszystkich chętnych (rodziców, specjalistów, studentów, innych osób zainteresowanych tematem).
Data: 12.12.2024, godz. 17:30 (Zoom)
Czas trwania: 3 godziny
9 w magazynie
Pedagogika oparta o współczucie – ewolucja pedagogiki empatycznej
Spotkanie służy przekazaniu wiedzy na temat pedagogiki opartej o współczucie, jako kontynuacji pedagogiki empatycznej oraz wypracowaniu umiejętności stosowania współczujących i zrównoważonych praktyk pedagogicznych, które wspierają dobrostan dorosłych i dzieci. Jest przeznaczone dla wszystkich chętnych (rodziców, specjalistów, studentów, innych osób zainteresowanych tematem).
Uczestnicy:
- nauczą się, czym jest współczucie, jak różni się od empatii i dlaczego jest kluczowym elementem efektywnego i zrównoważonego podejścia do edukacji, szczególnie w kontekście neuroróżnorodności;
- dowiedzą się, jak praktykować współczucie dla samego siebie oraz jak wpływa to na poprawę dobrostanu dzieci;
- przećwiczą praktyki, które sprzyjają budowaniu kultury współczucia i zrozumienia, takie jak transparentność, życzliwość i otwartość na różnorodne potrzeby studentów, co pozwala na stworzenie bardziej przyjaznego i wspierającego neuroróżnorodność środowiska;
Dla kogo jest to spotkanie?
Zapraszamy rodziców, specjalistów i studentów.
Czego możesz oczekiwać od tego spotkania?
Cele :
Cel główny: Zapoznanie uczestników z zasadami pedagogiki opartej o współczucie jako kontynuacji pedagogiki empatycznej oraz wypracowanie umiejętności stosowania współczujących i zrównoważonych praktyk, które wspierają dobrostan dorosłych i dzieci.
Cele szczegółowe:
- Zrozumienie istoty współczucia i jego roli w procesie nauczania.
- Rozwijanie współczucia do siebie jako fundamentu pracy pedagogicznej.
- Tworzenie kultury współczucia w codziennych sytuacjach wychowawczych.
- Praktyczna wiedza: Dowiedz się, więcej o sobie lub swoim dziecku – jakie strategie i techniki mogą pomóc w codziennym funkcjonowaniu osobom z wrażliwością sensoryczną.
- Zrozumienie mechanizmów: Zrozum, jak problemy sensoryczne wpływają na życie osób w spektrum autyzmu i z ADHD.
- Wsparcie: Skorzystaj z doświadczenia naszego prowadzącego, który pomoże Ci wprowadzić zmiany na lepsze.
Co wyniesiesz z tego spotkania?
- Dowiesz się, czym jest potrzeba rozwoju strategii pedagogicznych w wychowaniu, edukacji i modelach terapeutycznych.
- Nauczysz się, czym jest współczucie, jak różni się od empatii i dlaczego jest kluczowym elementem efektywnego i zrównoważonego podejścia do edukacji, szczególnie w kontekście neuroróżnorodności.
- Rozwiniesz umiejętność, jak praktykować współczucie dla samego siebie oraz jak wpływa to na poprawę dobrostanu dzieci.
- Przećwiczysz praktyki, które sprzyjają budowaniu kultury współczucia i zrozumienia, takie jak transparentność, życzliwość i otwartość na różnorodne potrzeby, co pozwala na stworzenie bardziej przyjaznego i wspierającego neuroróżnorodność środowiska.
Spotkanie poprowadzi: dr Aśka Ławicka
Kiedy: 12 grudnia 2024 o godzinie 17:30
Jak: online – platforma Zoom. Po zakupie biletu pobierz plik z linkiem do spotkania. Upewnij się, że wpisujesz poprawny e-mail.
Czas trwania: 3 godziny.
W razie pytań proszę pisać na adres: j.lawicka@prodeste.pl