Sklep

ZMIANA TERMINU – 12.12.2024 Pedagogika oparta o współczucie – ewolucja pedagogiki empatycznej

125,00 

Pedagogika oparta o współczucie.

Spotkanie służy przekazaniu wiedzy na temat pedagogiki opartej o współczucie, jako kontynuacji pedagogiki empatycznej oraz wypracowaniu umiejętności stosowania współczujących i zrównoważonych praktyk pedagogicznych, które wspierają dobrostan dorosłych i dzieci. Jest przeznaczone dla wszystkich chętnych (rodziców, specjalistów, studentów, innych osób zainteresowanych tematem).

Data: 12.12.2024, godz. 17:30 (Zoom)
Czas trwania: 3 godziny

9 w magazynie

Pedagogika oparta o współczucie – ewolucja pedagogiki empatycznej

Spotkanie służy przekazaniu wiedzy na temat pedagogiki opartej o współczucie, jako kontynuacji pedagogiki empatycznej oraz wypracowaniu umiejętności stosowania współczujących i zrównoważonych praktyk pedagogicznych, które wspierają dobrostan dorosłych i dzieci. Jest przeznaczone dla wszystkich chętnych (rodziców, specjalistów, studentów, innych osób zainteresowanych tematem).

Uczestnicy:

  • nauczą się, czym jest współczucie, jak różni się od empatii i dlaczego jest kluczowym elementem efektywnego i zrównoważonego podejścia do edukacji, szczególnie w kontekście neuroróżnorodności;
  • dowiedzą się, jak praktykować współczucie dla samego siebie oraz jak wpływa to na poprawę dobrostanu dzieci;
  • przećwiczą praktyki, które sprzyjają budowaniu kultury współczucia i zrozumienia, takie jak transparentność, życzliwość i otwartość na różnorodne potrzeby studentów, co pozwala na stworzenie bardziej przyjaznego i wspierającego neuroróżnorodność środowiska;

Dla kogo jest to spotkanie?

Zapraszamy rodziców, specjalistów i studentów.

Czego możesz oczekiwać od tego spotkania?

Cele :

Cel główny: Zapoznanie uczestników z zasadami pedagogiki opartej o współczucie jako kontynuacji pedagogiki empatycznej oraz wypracowanie umiejętności stosowania współczujących i zrównoważonych praktyk, które wspierają dobrostan dorosłych i dzieci.

Cele szczegółowe:

  • Zrozumienie istoty współczucia i jego roli w procesie nauczania.
  • Rozwijanie współczucia do siebie jako fundamentu pracy pedagogicznej.
  • Tworzenie kultury współczucia w codziennych sytuacjach wychowawczych.

 

  • Praktyczna wiedza: Dowiedz się, więcej o sobie lub swoim dziecku – jakie strategie i techniki mogą pomóc w codziennym funkcjonowaniu osobom z wrażliwością sensoryczną.
  • Zrozumienie mechanizmów: Zrozum, jak problemy sensoryczne wpływają na życie osób w spektrum autyzmu i z ADHD.
  • Wsparcie: Skorzystaj z doświadczenia naszego prowadzącego, który pomoże Ci wprowadzić zmiany na lepsze.

Co wyniesiesz z tego spotkania?

  • Dowiesz się, czym jest potrzeba rozwoju strategii pedagogicznych w wychowaniu, edukacji i modelach terapeutycznych.
  • Nauczysz się, czym jest współczucie, jak różni się od empatii i dlaczego jest kluczowym elementem efektywnego i zrównoważonego podejścia do edukacji, szczególnie w kontekście neuroróżnorodności.
  • Rozwiniesz umiejętność, jak praktykować współczucie dla samego siebie oraz jak wpływa to na poprawę dobrostanu dzieci.
  • Przećwiczysz praktyki, które sprzyjają budowaniu kultury współczucia i zrozumienia, takie jak transparentność, życzliwość i otwartość na różnorodne potrzeby, co pozwala na stworzenie bardziej przyjaznego i wspierającego neuroróżnorodność środowiska.

Spotkanie poprowadzi: dr Aśka Ławicka

Kiedy: 12 grudnia 2024 o godzinie 17:30
Jak: online – platforma Zoom. Po zakupie biletu  pobierz plik z linkiem do spotkania. Upewnij się, że wpisujesz poprawny e-mail. 
Czas trwania: 3 godziny.

W razie pytań proszę pisać na adres: j.lawicka@prodeste.pl

Koszyk0
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakupy
0